Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор за алфа 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Ааа, нека. Като закъсаме с тия мижави акумулатори, кой иначе ще ни дава ток?
    Моя си е 100. Скоро гледах как една омега изгасна в една локва като малко езеро и понеже не запали човека я извади на стартер
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      В този форум започнаха да преобладават помиярите и изобщо не се учудвам, че все по-малко свестни и разбиращи хора, пишат вече тук.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        В този форум започнаха да преобладават помиярите и изобщо не се учудвам, че все по-малко свестни и разбиращи хора, пишат вече тук.
        За помярите си прав, точно за това е време да напуснеш...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          В този форум започнаха да преобладават помиярите и изобщо не се учудвам, че все по-малко свестни и разбиращи хора, пишат вече тук.
          Нещо лошо ли виждаш в това хората да споделят личен опит и да разсъждават, вместо просто да четат и да приемат насляпо нещо незнайно какво и незнайно защо написано от някой друг?

          Дразниш се от мислещи хора или що?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Няма лошо хората да си коментират, да споделят мнение, но да наричат някой зачукан кретен и тъп, защото е сложил на колата си акумулатор, такъв какъвто трябва да бъде, ами изкараха и хората, които са измислили тази кола, че нищо не разбират - да плаче ли човек, или да смее, жалка история.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #51
              А да наричаш хората безочливи и помияри защото не са на твоето мнение е в реда на нещата, нали?

              Comment


              • #52
                Върни се и проследи хронологията на събитията и тогава пиши, и се засрами поне малко.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  +1

                  С 55 A/h на повече от 4 години (Fiam) няма проблем с палене след седмица. Трябва да е много студено за да не може да запали.
                  Е щом станахте двама явно ще слизам с мултицета. Нещо ама хич не се кефя, като стане дума за жици.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #54
                    Знам че акумулатора се долива само с дестилирана вода и така практикувам Коментирах с човек занимаващ се с акумулатори дали е удачно да долея един път малко електролит за подсилване но той ме увери че така щял да почне да се руши Ако някой е запознат нека сподели дали наистина доливането с електролит или киселина ще е наистина не полезно а вредно За смяна на електролита знам че не е добър вариант защото изпадвала активната маса на дъното на акумулатора
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                      Знам че акумулатора се долива само с дестилирана вода и така практикувам Коментирах с човек занимаващ се с акумулатори дали е удачно да долея един път малко електролит за подсилване но той ме увери че така щял да почне да се руши Ако някой е запознат нека сподели дали наистина доливането с електролит или киселина ще е наистина не полезно а вредно За смяна на електролита знам че не е добър вариант защото изпадвала активната маса на дъното на акумулатора
                      Никога не се долива електролит. Долива се само дестилирана вода до маркерите и после акумулатора се дозарежда със зарядно.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:23.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        Акумулатора ми е 4 годишен За сега нямам проблеми Всяка пролет и есен го доливам и дозареждам Но ми прави впечатление че когато беше по нов при зареждане достигаше до гъстота 1,29 а сега трудно достига 1,27 Зареждам го със слабо зарядно ръчна изработка Зареждам го по 3 4 дена От факта че неможе да достигне необходимата гъстота си правя извод дали не е необходимо доливането с електролит Може да греша за доливането с електролит и затова искам да обсъдим как да удължаваме живота на акумулаторите си
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Акумулатора ми е 4 годишен За сега нямам проблеми Всяка пролет и есен го доливам и дозареждам Но ми прави впечатление че когато беше по нов при зареждане достигаше до гъстота 1,29 а сега трудно достига 1,27 Зареждам го със слабо зарядно ръчна изработка Зареждам го по 3 4 дена От факта че неможе да достигне необходимата гъстота си правя извод дали не е необходимо доливането с електролит Може да греша за доливането с електролит и затова искам да обсъдим как да удължаваме живота на акумулаторите си
                          Това, че след продължително зареждане на акумулатора гъстотата на електролита не може да достигне нормалната стойност означава, че или е зареждан с прекалено малък ток, или акумулаторът е вече със значително понижен капацитет.
                          Ако се касае за второто, доливането на киселина или концентрат само ще го съсипе още по-бързо.

                          Накратко - киселина или електролит могат да се долеят САМО ако по някаква е имало изтичане на електролит навън от батерията.
                          Ако това не се е случвало се долива само дестилирана вода и нищо друго.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            В интернет има достатъчно информация как ги мият и т.н. Аз не бих се захванал с такова упражнение. По добре нов.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Доливаме само дестилирана вода и при нужда сменяме Тенкю
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • #60
                                ами

                                Без да ми се обиждаш колега, но е точно обратното - за да се повиши гъстотата е необходимо акумулатора да се зарежда с малък ток. Първо трябва да се зарежда с ток една десета от капацитета - докато се зареди (да започнат да врат клетките, след което се прехвърля на малък ток - 1-2 ампера, при което се следи капацитета процеса продължава, докато клетките качват капацитет. И по принцип за 4-ри годишен акумулатор гъстота от 1.27 е перфектна. Ако е такава на всички клетки си без забележки. Проблемът е, ако някоя от клетките е свалила гъстотата спрямо останалите. И да абсьолютно е недопустимо да се долива електролит.


                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Това, че след продължително зареждане на акумулатора гъстотата на електролита не може да достигне нормалната стойност означава, че или е зареждан с прекалено малък ток, или акумулаторът е вече със значително понижен капацитет.
                                Ако се касае за второто, доливането на киселина или концентрат само ще го съсипе още по-бързо.

                                Накратко - киселина или електролит могат да се долеят САМО ако по някаква е имало изтичане на електролит навън от батерията.
                                Ако това не се е случвало се долива само дестилирана вода и нищо друго.
                                Притежател на Alfa Romeo 164 2000 TS БИВША
                                Alfa romeo 166 2.4 JTD - това е автомобила!

                                Comment

                                Working...
                                X